Jsme tradičním výrobcem.
Naše inkousty a tonery pro tiskárny žádná barva nezaskočí.
+420 387 240 294

Vyhledat v katalogu

Drobečková navigace

Úvod > Obchodní podmínky > Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Firma : Ing. Miloš Snášel , Lipenská 1378/54, 37001, České Budějovice 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu "APCHEM e-shop" provozovaných společností Ing.Miloš Snášel  od 1.1.2014.

   Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Ing.Miloš Snášel ,se sídlem  Lipenská 1378/54,37001 České Budějovice, IČO: 16860811,registrace Magistrát města České Budějovice e.č.330101-7212 ze dne 26.7.2007, a kupujícího (zákazník, spotřebitel).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České Republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Není-li kupujícím spotřebitel, řídí se vztahy z kupní smlouvy, neupravené těmito obchodními podmínkami, obchodním zákoníkem, č. 89/2012 Sb., vše v platném znění.

Prodávající informuje prostřednictvím těchto obchodních podmínek kupujícího-spotřebitele o tom,že veškeré případné spory mezi prodávajícím a kupujícím-spotřebitelem je možné řešit rovněž mimosoudní cestou (tzv.ADR).V takovém případě je nutné,aby kupující-spotřebitel kontaktoval věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení sporu,kterým je v těchto věcech Česká obchodní inspekce (více na http://www.coi.cz anebo přímo na https://adr.coi.cz).Prodávající však doporučuje všem kupujícím,aby pokud možno v takových případech nejdříve kontaktovali samotného prodávajícího a snažili se takový spor vyřešit bez účasti ČOI.

Vymezení pojmů

  • Prodávající je fyzická osoba Ing.Miloš Snášel  (APCHEM) se sídlem Lipenská 1378/54,37001 České Budějovice IČO:16860811  , jako provozovatel internetového obchodu  "APCHEM e-shop", je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a která přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  • Zákazníkem našeho internetového obchodu je „kupující“. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.
  • Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své     podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
  • Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele

Kupní smlouva

  • Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
  • Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odešlete objednávku“.
  • Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
  • Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně možnosti uplatnění reklamace a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky včetně reklamačního řádu je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
  • Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
  • Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
  • Pomocí objednávkového formuláře může kupující objednat zboží i na jiné místo dodání, než je registrováno jako jeho bydliště. V takovém případě kupující uvede v objednávkovém formuláři jméno a adresu dodání zboží. Na této adrese bude adresát také vyzván k uhrazení částky za objednané zboží, pokud nejde o doručení na dobírku.
  • V den přijetí objednávky dohodne prodávající se spotřebitelem konkrétní termín dodání objednaného zboží (telefon, e-mail), není-li dohodnuto dodání poštou na dobírku.
  • Zboží je dodáváno těmito způsoby:
    • Doprava smluvním dopravcem - objednané zboží přiveze prodávajícím pověřený přepravce. Náklady této přepravy zboží  hradí prodávající. Bude kupujícímu účtován poplatek ve výši 120,- Kč za poštovné. Zboží zasílané poštou - je dopravováno zboží o hmotnosti do 30 kg. Objednané zboží bude odesláno poštou na dobírku na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři. Jestliže přitom bude celková cena objednaného zboží alespoň 2000,- Kč, hradí poštovné prodávající.
    • V ostatních případech, tzn. bude-li celková cena objednaného zboží nižší než 2000,-- Kč, hradí kupující poplatek ve výši 150,- Kč.
  • Při dodání přepravovaného zboží (bod 6. písm. a.) bude zboží dopraveno za první dveře objektu na adrese uvedené v objednávkovém formuláři. (podmínkou přitom je sjízdná příjezdová cesta až k těmto dveřím a poskytnutí potřebné součinnosti ze strany kupujícího).
  • Zboží je dodáváno v běžných obalech od výrobce. Spolu s objednaným zbožím bude vždy dodán návod k obsluze a vyplněný záruční list (ledaže jde o takové doplňky nebo příslušenství zboží, u nichž nejsou tyto doklady dodávány a předána faktura s náležitostmi daňového dokladu. Kupující, popřípadě jiná přebírající osoba, která je k tomu kupujícím zmocněna, musí svým podpisem na kopii faktury potvrdit řádné převzetí objednaného zboží spolu se všemi uvedenými doklady.
  • Předáním objednaného zboží kupujícímu (resp. k tomu zmocněné osobě) a převzetím tohoto zboží kupujícím (resp. k tomu zmocněnou osobou) dochází jednak k převodu vlastnického práva ke zboží z prodávajícího na kupujícího a dále ke vzniku povinnosti kupujícího uhradit za převzaté zboží kupní cenu, která byla součástí objednávky a je uvedena v předané faktuře.
  • V případě, že při prvním dodání nedojde k předání a převzetí zboží, prodávajícím pověřený přepravce telefonicky sjedná s kupujícím termín opakovaného dodání. Kupující přitom bude (pokud byl důvod nemožnosti dodání zboží na jeho straně) povinen zaplatit prodávajícímu spolu s cenou zboží i vyúčtované přepravní náklady spojené s opakovaným dodáním objednaného zboží.
  • Kupující  ve vlastním zájmu při přebírání objednaného zboží zkontroluje, zda zboží není poškozeno, jakož i úplnost předávaných dokladů (včetně vyplněného data převzetí zboží v záručním listu). Na případné poškození zboží je nutno ihned upozornit přepravce, který je povinen sepsat o tomto poškození škodní protokol. (nebude-li při předání a převzetí zboží takový protokol sepsán, bude třeba vycházet z toho, že přepravované zboží bylo dodáno nepoškozené.) Jestliže přepravované zboží bude při dodání poškozené, je přepravce povinen vzít ho ihned zpět a neprodleně telefonicky sjednat se kupujícím termín dodání nového zboží.
  • Za objednané zboží dodané prodávajícím je kupující povinen zaplatit prodávajícímu cenu tohoto zboží obsaženou v aktuálním internetovém katalogu prodávajícího, platném ke dni objednání kupujícím.
  • Kupující zaplatí kupní cenu objednaného zboží jedním z těchto způsobů:
    • Platba v hotovosti při dodání zboží (v takovém případě obdrží kupující potvrzení o zaplacení a objednané zboží spolu s fakturou bude předáno kupujícímu oproti úplnému zaplacení).
    • Platba dobírky při zaslání objednaného zboží poštou na dobírku (spotřebitel zaplatí poštovní poukázku při přebírání zboží). Vlastnické právo k objednanému zboží, dodanému spotřebiteli přechází na kupujícího úplným zaplacením vyfakturované kupní ceny. 

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Právo kupujícího odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti.

V případě, že kupující dle předchozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

Ochrana osobních údajů

  • zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
  • Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.
  • Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Odpovědnost za vady zboží

  • Tyto obchodní podmínky včetně reklamačního řádu tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy, vzniklé v rámci internetového prodeje prodávajícího mezi prodávajícím a kupujícím, což kupující v plném rozsahu a bez výhrad akceptuje zasláním vyplněného objednávkového formuláře.
  • Pro renovované inkoustové a tonerové cartridge poskytujeme záruku dle platných předpisů.

Renovace inkoustových cartridge

Systém aplikovaný v naší společnosti zaručuje  renovaci cartridge dodané objednavatelem.Cartridge zůstává majetkem zákazníka a to i po dobu renovace.Záruka se tedy vztahuje pouze na náplně a případná reklamace je vždy posuzována dle výsledku testů.Testy se provedou v místě prodávajícího.Předpokládá se ,že obě strany výsledek odsouhlasí.

Záruka se nevztahuje na vady způsobené uživatelem (přelepení cartridge páskou, vložení do neprodyšného sáčku, mechanické poškození atd.) a na životnost cartridge.

TONERY
U tonerových cartridge aplikujeme odlišný způsob- za  odevzdanou prázdnou toner cartridge obdržíte jinou,renovovanou cartridge.Zde se záruka vztahuje na plnou funkci renovované-cartridge.
Ostatní podrobné informace obdržíte od našich techniků.

Vysvětlení pojmů:  Cartridge  … inkoustový nebo tonerový zásobník

 Nové Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne *1.1.2014*